UMI

През 2014 г. световните пазари на смaртфони станаха свидетели на мощното навлизане на няколко китайски производители, които донесоха доста безсънни нощи на глобалните брандове. Истински фурор предизвикват продуктите на компании като Xiaomi (Шиоми) и OnePlus заради високото качество, което предлагат на ниски цени.

В края на 2014 г. една от по-малко познатите китайски компании UMI (УМИ) буквално бе изстреляна в кръга на известните брандове след впечатляващата премиера на Zero, смартфон от високите класове, направен от най-добрите материали, отличен дисплей и с може би най-привлекателното и елегантно излъчване сред всички смартфони на пазара.

Другите смартфони на UMI също имат с какво да впечатлят: почти неразрушимият и здрав UMI Hammer или изключителната издръжливост на батерията на UMI eMax отстъпват само на най-добрите смартфони на пазара, но са в пъти по-достъпни като цени.  

Макар и по-малък играч на пазара на смартфони, UMI доказва, че е производител, който не пести усилия, за да гарантира високо качество на продуктите си, така че хората да ги заобичат. Компанията се стреми към експанзия на пазара в мащабите, достигнати от третия в света по продажби на смартфони – Xiaomi.

Това личи и в шрифта на логото и в избора на име – и двете компании съдържат в наименованието си китайския йероглиф за ориз. Но докато Xiaomi (小米) означава дребен ориз, UMI (优米) буквално се превежда като отличен, качествен ориз. Анализаторите предвиждат през 2015 г. популярността на компанията непрекъснато да расте.